سلام
سلام
اومده بودم یه خواهشی کنم که اگه حکومتی هستید آنفالو کنید
نمی دونم به کسایی که خامنه ای خمینی پرستن چی میگن ولی خب من میگم حکومتی
گزارش هم نکنید چون نشون دهنده فشاری بودنه🤍
اومده بودم یه خواهشی کنم که اگه حکومتی هستید آنفالو کنید
نمی دونم به کسایی که خامنه ای خمینی پرستن چی میگن ولی خب من میگم حکومتی
گزارش هم نکنید چون نشون دهنده فشاری بودنه🤍
- ۱۹
- ۰۱ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط