{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلام

سلام
اومده بودم یه خواهشی کنم که اگه حکومتی هستید آنفالو کنید
نمی دونم به کسایی که خامنه ای خمینی پرستن چی میگن ولی خب من میگم حکومتی
گزارش هم نکنید چون نشون دهنده فشاری بودنه🤍
دیدگاه ها (۰)

سلامممعاممم نمی‌دونم واقعا کسی منو یادش میاد یا اینکه اصلا ف...

خب خب یه صحبتی دارشتم با کسایی که آرام آرام رو میخوان[(همش ر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط