{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خواب دیدم خیر باشه!!!!!!!!!

خواب دیدم خیر باشه!!!!!!!!!
دیدگاه ها (۵۴)

ههه کیا یادشونه؟؟؟

عجبز

ای جااااانم..............ینی همه خاطراتم اومد جلو چشام

ههه....................شما بگو یکی تب کنه.............مردن پ...

رفقا زن گرفتم زنم:

چه زیبااااراستی بچه ها، خوابی که دیشب دیدین رو یادتونه؟ اون ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط