{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اونی که لیاقت مارو نداره خو نداره ب من چ اخه

اونی که لیاقت مارو نداره خو نداره ب من چ اخه
دیدگاه ها (۲)

قابل توجه بعضیاااااااا...ــــــــ.... ـــــــ

.............

دالکه دا نازارم،هه فرشته آسمونی‌،گوتنه که زیر پاته،او بهشت ج...

☺☺☺☺

دد اخه خو......

بیچاره پسره آسایش نداره 😂😂آخه مادر این چ فتنه‌ای بود ب پا کر...

اگه مارو دیدی زیارت قبول اگه ندیدی لیاقت نبود.❤️‍🩹✋️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط