{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من از بدنیا آمدنم هم پشیمونم.

من از بدنیا آمدنم هم پشیمونم.
دیدگاه ها (۴)

و بهای مرد شدن بسیار سنگین است.

بدون شرح:

عجب بد روزگاریست

...

دلیل دنیا امدنم........... tooo

پشیمونم واسه اینا بچه ساختمپشیمونم که چرا عین اسکلا شدمپشیمو...

چنان تاوانی دادم که پشیمونم🥀☁️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط