{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش هنوزم مثل بچگیم؛ تنها تلخی زندگیم شربت سرماخوردگی بود

کاش هنوزم مثل بچگیم؛ تنها تلخی زندگیم شربت سرماخوردگی بود.❄ ️
دیدگاه ها (۲)

چه توقعی دارید اون طوری بشیم که شما میخواید...!مااونی که خود...

زمان هیچ گاه دردی را دوا نکرده است این ماییم که آرام آرام به...

سخته خاص زندگیت بشه یه آدم معمولی...!❄ ️

بدترین "بله" اونیه که قبلا جانم بوده...❄ ️

هنوزم دوسم داشتی ای کاش...

کاش هنوزم یه نفر بود...که میفهمید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط