{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به قول تتل《ای دل حق داری هر چی بهم بگی...》🫀

به قول تتل《ای دل حق داری هر چی بهم بگی...》🫀
دیدگاه ها (۰)

هنوز همون گرگ قدیمم🐺🚬

تتلو کاش میزان عشق تتلیتیا رو درک میکردی❤️‍🩹

💜🫐

🍋✨️

چی تو دلته که دوست داری بگی؟

میشه بهم بگی هرشب به چی فک میکنیمن:)😔

سوال پست:دوست داری وقتی رفتی کنسرت خواننده مورد علاقت بهش چی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط