حقِ همه چیز مالِ تو
حقِ همه چیز مالِ تو
فقط بنویس
امضا کن
که چشمهایت بعدِ من،کور شوند...
"من"
حسودترین آدمِ روی زمینم،
حتی وقتی نداشته باشَمَت
شبتون خوش جانان 😘
فقط بنویس
امضا کن
که چشمهایت بعدِ من،کور شوند...
"من"
حسودترین آدمِ روی زمینم،
حتی وقتی نداشته باشَمَت
شبتون خوش جانان 😘
- ۳۶۰
- ۲۶ دی ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط