{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بهتره همون پیگیرمون باشید تا کنارمون لیاقتتون همینه

بهتره همون پیگیرمون باشید تا کنارمون لیاقتتون همینه
دیدگاه ها (۱)

تنها نشسته ای چای مینوشی و بغض میکنی این همه آدم روی کهکشان ...

آدما عوض نمیشن عوضی میشن

اگه زندگی چیز زیادی بهمون نمیده به خاطر اینه که ما چیز زیادی...

ای بعض فروخته مرا مرد نگه تا دست خداحافظی اش را بفشارم

همون هایکیو بنظرم بهتره خیلی ممنون🎀

من intj دغدغه ام همینه😂پ.ن: همون مرد سیبیلوئه بنفش

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط