❀ دوست دارم
❀ دوست دارم
پشت شیشهی زندگیم بنویسم:
«بیمه کردم به نامت؛ یااباالفضل!»
و بعد هم با خیال راحت بزنم
به جاده و کوه و دشت و صحرا...
.
پشت شیشهی زندگیم بنویسم:
«بیمه کردم به نامت؛ یااباالفضل!»
و بعد هم با خیال راحت بزنم
به جاده و کوه و دشت و صحرا...
.
- ۲۴۹
- ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط