{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

زن بخاطر طبیعش شکننده است..

زن بخاطر طبیعش شکننده است..
اما بیشتر از هرکس تحمل درد رو داره...
تنهاچیزی که مقاومت یک زن رو میشکنه..
توخالی از آب دراومدن کسی هست که عاشقش بوده !!
دیدگاه ها (۲)

😔

بچه‌ها ها دو روز نبودم همتون چه پیشرفتی کردین عاشقتونمممم ان...

هانبین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط