{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای خدا یعنی قشنگ ادم ضایع میشه:/

ای خدا یعنی قشنگ ادم ضایع میشه:/
دیدگاه ها (۸)

:)

بودم بودی بودرفتی ریدم روت:)اقایون داداشااجیا خواهرامن تا جم...

خخخخخخخخخ واااالا:)

ها وولا:/

وقتی میگم اگه خدا بخواد میشهیعنی این...

یعنی پاپت ی حس دیگه به ادم میده

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط