{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من یک "زنم" ...

من یک "زنم" ...
که کودک درونش
هنوز هم شیطنت میکند ...!

هنوز هم دلش غش میرود
برای نوازشِ مادرش ...

که هدیه گرفتن را
به رسم دخترانگی اش ،
هنوز هم دوست دارد ...!

خیالت راحت ؛
هم مردانگی بلدم ،
هم عرضه اش را دارم !

فقط نمیدانم چرا هرکار هم که می کنم
آخرش...... محتاجِ آغوشِ مردانه ی توأم؟!
لطفاً..... خیلی شیک و مردانه
بغلم کن ...!
دیدگاه ها (۳)

پاییز نزدیک است ...دلم یک تو می خواهدکه دوستت دارم هایم رابا...

دارد پاییز می رسد....برگم! پر از اضطراب...🍁 🍁 🍁 🍁 🍁 🍁 🍁

من شعر می شومتو مرا با بوسه هایت دکلمه کن خب ؟! #عاشقانه❤ ️

آرامش یعنیحروف اسم توکه برایِ تلفظش مکث میکنمتا لذتِ یادِ "...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط