{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو هستی

تو هستی
ومن
خیلی
خوشحالم.
دیدگاه ها (۴)

اینم برا داداشی گلم.

گاهی بدترین اتفاق ها هدیه ی زمانه و روزگارند تنها کافیست خود...

بیخیال مخاطب خاص!!

خخخخخخخخخخ.کیا بیدارن؟اعلام کنین لطفا.

خیلی خوشحالم(تو گروه دوستام تایپ کردم)

خیلی خوشحالم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط