{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دو قشر از مردم همیشه بدبختن :

دو قشر از مردم همیشه بدبختن :

یکی اونایی که حرف هیچکس
رو گوش نمیدن "خودرای"

یکی هم اونایی که
حرف همه رو گوش میدن "دهن بین"
دیدگاه ها (۱)

من هی میام از اشتباهات زندگیم درس بگیرم زندگی هی از جاهایی ک...

رویاهاتو دریابفکر کنمسیر بسازحرکت کنرویاهاتو دنبال کن رفیق

اونایی که به خدا اعتقاد ندارید..حرف این بچه رو گوش کنید

تو دهن اونایی که به وگی هیت میدنخواهر اگه نبود چارلی خودش رو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط