{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پست خیلی ویژه

پست خیلی ویژه

عشق داری?

کپی کن تا ظهر عاشورا توپستات باشه

یا اگه کلاست میاد پایین، بیخیال

.
.

.

▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒|
▒▒▒▒▒▒▒█████▒▒▒▒▒|
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██▒██▒▒|
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██▒██▒▒|
▒▒██████████▒▒▒▒▒|
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒|
▒▒▒▒▒▒▒▒███▒▒▒▒▒▒|
▒▒▒▒▒▒▒████▒▒▒▒▒▒|
▒▒▒▒▒▒█▒▒██▒▒▒▒▒▒|
▒▒▒▒▒█▒▒▒██▒▒▒▒▒▒|
▒▒▒▒▒▒█▒▒██▒▒▒▒▒▒|
▒▒▒▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒▒|
▒▒▒▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒▒|
▒▒▒▒▒▒█████▒▒▒▒▒▒|
▒▒▒▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒▒|
▒▒▒▒▒▒████
دیدگاه ها (۱)

قندند

دلسوز نمیخواهم

یا حسین

من یه شیرازی ام

بک بدیم؟ تا ۸۰ ترجیحا با فول40 بک به پایین با فول دادی، اگه ...

فان

هعییییی خیلی ازش خوشم میاد باحاله سوال پست:ازش بیشتر بزارم؟🎀...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط