♥خدایا از تو دلگیرم.....
♥خدایا از تو دلگیرم.....
گفته بودی حق انتخاب داری
پس چرا انتخابم را گناه اعلام کردی !!
خودکشی هم انتخاب من بود !! ★
گفته بودی حق انتخاب داری
پس چرا انتخابم را گناه اعلام کردی !!
خودکشی هم انتخاب من بود !! ★
- ۱.۱k
- ۲۲ مرداد ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط