وزیرصنعت ما:
وزیرصنعت ما:
هرکس خودرو داخلی نخرد خائن به مملکت است...
وزیر ما بهتره دیگه...نه؟؟؟؟
هرکس خودرو داخلی نخرد خائن به مملکت است...
وزیر ما بهتره دیگه...نه؟؟؟؟
- ۴۲۷
- ۱۲ شهریور ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط