{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#نوستالژی

#نوستالژی
عاشق اون قد کوتاهه بودم؛ خیلی اوسکول بود😂
دیدگاه ها (۲)

#نوستالژیچقد زود گذشت...

#نوستالژیویییییی کیا یادشونه؟لامصبا اکثر مواقع هم می باختم😂

#نوستالژیسوباسا😍 از سفر به دوران بچگیتون لذت بردید؟بازم می خ...

#نوستالژی😂

عاشق این کارتون بودم .مخصوصا اون گوسفند تپله😅

اولین ویدیویی که از بیبی مانستر دیدم:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط