{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خودکشی دیگه قدیمی شده...

خودکشی دیگه قدیمی شده...
دیدگاه ها (۴)

الان بایدزندگی کرد!

آمین👐 😂😂

سعی نکنیم آدماروعوض کنیم!

"دوست داشتن یه آدم دوست داشتن اون آدمه"

با یه ادم قدیمی که دیگه نداریش 😭

ولی اهنگ های قدیمی یه زیبایی دیگه ای دارن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط