حال_خوب
حال_خوب
من نمیگویم ڪسی « بی درد » نیست....
لیڪ می گویم ڪه فصل سوختن،
آب را هم می توان آموختن...
« خنده ها »
را می توان تقسیم ڪرد
گریه ها را می توان
« ترمیم » ڪرد...
گر خطر می بارد از این فصل سرد
دوستی را باید اول « بیمه » ڪرد...
« عشق »
با لبخند مردم،زنده است
زندگی هم با
« تبسم » زنده است
🌺
من نمیگویم ڪسی « بی درد » نیست....
لیڪ می گویم ڪه فصل سوختن،
آب را هم می توان آموختن...
« خنده ها »
را می توان تقسیم ڪرد
گریه ها را می توان
« ترمیم » ڪرد...
گر خطر می بارد از این فصل سرد
دوستی را باید اول « بیمه » ڪرد...
« عشق »
با لبخند مردم،زنده است
زندگی هم با
« تبسم » زنده است
🌺
- ۲.۶k
- ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط