{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلام کی بی داره کی بی نداره..؟

سلام کی بی داره کی بی نداره..؟
دیدگاه ها (۱)

راست‌‌ش را بخواهی...غصه هجران تو مرا پرکرده است کجایی بازآ.....

یکم حرف حساب...

خوشت اومد اون ناخونتو بزار رو لایک...

یکم برای دل خودم...

عیبی نداره؟؟ یا کلنی عیب داره😂

بامن جوری رفتار کرد انگار این بچه پدر نداره این بچه صاحب ندا...

جا داره بگم... سلام:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط