{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اصن یادم نی کِی بود😅

اصن یادم نی کِی بود😅
دیدگاه ها (۳)

تن پرور نباشیم😅

لازم زکر است ک اکنون اسحال میباشم😅

عخ😅

"روزی+که+ویسگونو+نصب+کردم"روزی+ک+ویسگونو+نصب+کردم+جوون+بودم+...

عهم عععهمم🗣️ترند دیگه. همین. ماله کی بودش رو یادم نی-

یادم نی از کی اصکی رفتم ولی خو تقصیر خودته دیگه میخواستی وید...

بچهها ها کمکک

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط