مي دونيد چرا پسرا از دخترا بدشون مياد؟!
مي دونيد چرا پسرا از دخترا بدشون مياد؟!
چون چشم ديدن بهتر از خودشونو ندارن
چون چشم ديدن بهتر از خودشونو ندارن
- ۸۶۸
- ۲۵ دی ۱۳۹۲
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط