{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدایعنی حالم نمیبینی که ازش بگزری

خدایعنی حالم نمیبینی که ازش بگزری
دیدگاه ها (۴۳)

خخخخ میگین یانه من که تکون نمیخورم ....

سلام صبح بخیرررر همه عزیزان دلم بفرماین صبحانه باچای اتیشی ا...

هه مگه میگزره لعنت لعنت به من......

......خیلی حس قشنگیه خیلی

حالم ازش بهم میخوره 🤣

حالم ازش بهم میخوره 🤮

حالم ازش بهم میخوره🤮🤮

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط