{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آدم بعضی وقتا یه کارایی میکنه که تو بد ترین شرایط خوب میش

آدم بعضی وقتا یه کارایی میکنه که تو بد ترین شرایط خوب میشه

این یکی از اوناست همین تالان تموم شددددددددددددد
دیدگاه ها (۲۴)

eli

شدم یه آدم شر....که به خاطرش با همه شهر درافتادم ...

شب خوش:-)

جیغغغغغغغغ:-)

یه وی پی ان خوب معرفی کنید قبلا نتا قطع بود انقدر بهم بد نمی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط