{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چطور شده؟

چطور شده؟
آخرین عکس چزیه که از روش کشیدم
دیدگاه ها (۶)

نیم وجبی

گوجووووووو❤️‍🩹کپی🚫❌

برا شما چی آمد ؟⁦:)⁩

⁦:)⁩

بچه ها اخرین عکس نقاشی هست که خودم کشیدم این سه تا عکس و کشی...

کلی روش کار کردم؛ کلی زحمت کشیدمخوب شده؟🫠#Sayko_fojihara

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط