{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مُحْکَم‍  دَسٺٱمُ بِگیرْ

مُحْکَم‍  دَسٺٱمُ بِگیرْ
بَدجورے قَلْبَـم‍ یَخْ زَده‍
خودَمُو میسپٱرَم‍  بہ ٺو
مَنو بہ هیچْکَسْـ نَده‍
دیدگاه ها (۲)

_قبلاً هَمیشِهـ حَرفاتـو بِهـ مَنـ میزَدیـ+قَبلاً مُهِمـ بود...

10/2(#^_~#)

امشبــــ یکــــ دقیقه بیشــــتر از همیــــشه نیستی

♡.................. ♥

زده بالا تب دیوانگی‌ام بعد از "تــو" مـی توانـم وسط گریه بخن...

خدا اون روی گرسنه منو به کسی نشون نده🤣🥲

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط