اگه یروزی نوم تو
اگه یروزی نوم تو
توگوش من صداکنه
بازغمت بیاد که منومبتلا کنه
به دل میگم کاریش نباشه
بزاره دردتو دواشه
توگوش من صداکنه
بازغمت بیاد که منومبتلا کنه
به دل میگم کاریش نباشه
بزاره دردتو دواشه
- ۱.۳k
- ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط