نه میخوام باشی
نه میخوام باشی
نه نبودتو تحمل دارم
نه میخوام مال من شی
نه میتونم ببینم مال کسی هستی
خیلی حس بدیه😔 ✋ 🏻
نه نبودتو تحمل دارم
نه میخوام مال من شی
نه میتونم ببینم مال کسی هستی
خیلی حس بدیه😔 ✋ 🏻
- ۷۸۳
- ۰۹ آبان ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط