{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ᴢɪᴢɪ ᴘᴀʀᴋ":

ᴢɪᴢɪ ᴘᴀʀᴋ":
خدایی پروف رو حال میکنید؟😔
خیلی دوستش دارم😃
دیدگاه ها (۱)

ᴢɪᴢɪ ᴘᴀʀᴋ":بچها بنظرتون من ویژوال گروه باشم؟😃😔

ᴢɪᴢɪ ᴘᴀʀᴋ":خب فعالیت برای امروز بسه برم بمیرم

ᴢɪᴢɪ ᴘᴀʀᴋ":باح باح استایلم برای پارتی ته وو😃

ᴢɪᴢɪ ᴘᴀʀᴋ":ادیت جدید و حق😔😃خب یه سوال بایستون داخل گروه هانت...

آهنگ خوندن دراکن

اهنگ خوندن کانائو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط