{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از متنش خوشم اومد گذاشتم وگرنه ما تو تنهایی مون خوش تریم🥲

از متنش خوشم اومد گذاشتم وگرنه ما تو تنهایی مون خوش تریم🥲
دیدگاه ها (۷)

این متنو با تموم وجدم حس کردم ناموسا🤣

🖤🖤🖤🖤

اینجوری شده

اگه کسی سر در میاره بگه هرکاری کردم نشد

خوشم اومد خوش سلیقه ای

همینطوری خوشم اومد از این دوتا ویدیو گذاشتم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط