{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه ها هرکی گفت رزمی برا سلامتی خوبه گاییدمش انگشتم شکسته

بچه ها هرکی گفت رزمی برا سلامتی خوبه گاییدمش انگشتم شکسته:) دو هفته نمیرم دیگ کلاس طرفو زدم خودم ناکات شدم😂😭
دیدگاه ها (۱۰)

بچه ها کیو دیدین طرفو بزنه انگشت خودش بشکنه نمیدونین چه وضعی...

🔥🔥🔥

خودم و ادیت خودم

:))

" یک هفته بعد"یک هفته گذشت و جونگکوک هنوز از بچه خبر نداره.ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط