{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه دیالوگ بود میگفت : "دوست داشتن آدم‌ها ربطی به کنار هم

یه دیالوگ بود میگفت : "دوست داشتن آدم‌ها ربطی به کنار هم بودنشون نداره" چقدر هممون اینو زندگی کردیم‍ . .(:|•🖤•!
دیدگاه ها (۳)

🖤😢

#خوب_بودن_وظیفه_نیست🙂👌

والا😝😂😂

خنده های همیشگیم☺💔

‏📌یه دیالوگ قشنگی تو سریال ‎لوسیفر بود که میگفت: "باخت و نار...

آخرش قبول میکنیم یه سریا برای ما نیستن، مهم نیست چقدر دوستشو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط