{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بله فقط آدم باش

بله فقط آدم باش
دیدگاه ها (۱)

بله فکرنکن دومی بهتر نه آشغال ترین آدم باهات روبرو میشه

خیانت خیلی مهم

اونم تاآخرین نفس باهات باشه ونامردی درحقت نکنه..

F

ادم باش اوکی؟

.از کسی ک ذاتش خرابه انتظار ادم بودن نداشته باش...👌🏻

سلام دوست دختر مخام فادار پایه رفاقت دوست حالم خوب کن دروغ ن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط