{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

+ همونقدر که دوسم نداری،دوست دارم:|

+ همونقدر که دوسم نداری،دوست دارم:|
- چه زیاد دوسم داری پس :)
دیدگاه ها (۲)

I Want To Have All Of YouThen I'll Love You Even If You Stop...

کسایی که نمیمونن لایقت نیستن بخاطرهمینه که رفتن!

از یه جایی به بعد دیگه حتی وقتایی که باهاشی هم دلتنگشی..

یه عده ام هستن همه چیو میدوننبجز حدشون👽 🌿

کی گربه دوست داره؟

بهم گفت قد ی دنیا دوست دارم وقتی ک داشت میرفت پرسیدم مگ نگفت...

دیگه دوسم نداری، نه؟ 🥲

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط