{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چون از ساعت ۱۲ رفته بودیم بیرون با دوستامون هیچی نخورده ب

چون از ساعت ۱۲ رفته بودیم بیرون با دوستامون هیچی نخورده بودیم بعد نذری گرفتیم همونجا خوردیم خیلی خوب بود رو زمین تک و تنها
دیدگاه ها (۱۱)

و همچنان اسبببب

بازم اسببببب

سلام بچه هاااا امروز اسب آورده بودن خیلی خوب بودددد

پیشییییییی

هعییییییییی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط