{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ششپولیسیا چرا به بیرانوند(فلامینگو) فحش میدن، این بنده خد

ششپولیسیا چرا به بیرانوند(فلامینگو) فحش میدن، این بنده خدا همینجوریه!
سال۹۴ گفت استقلالی ام
سال۹۵ رفت لنگپولیس
سال۹۶ هم باید بگه تراکتوری ام، که گفت! 😐
دیدگاه ها (۱)

داداچ یهو بیا بگو از استقلال خوشم نمیادکه طرفدار ها از این ب...

باز شروع شد😂 😂 👍

فوتبال پاک هم ارزوست

دست شیطان از پشت بستن چی میگن این ها

آقا سالام

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالقخانم سخنگو!فارغ از هر نقدی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط