{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به نام خدا

به نام خدا
شروع میکنم جدیدترین فصل زندگیمو
تولدم مبارک♥_♥
دیدگاه ها (۱۰)

^_^

جییییغ:P

رگمو زدم اینم عکسش•_•شرمنده فقط سس قرمز نداشتیم:|

‌•_•

قصه این است؛ که مهمان جهان شد تَنِ منبه سلامتی شروع فصل جدید...

امروز یه سال دیگه از زندگی شروع کردم تولدم مبارک 🌹♥️

آقا خیلی بدبختم ۱۶ شهریور بود تولدم فرداش ۱۷ شهریور همون اعت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط