{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هر روز بعد از ساعت ۶ نمیدونم چرا دلم میگیره یا احساس میکن

هر روز بعد از ساعت ۶ نمیدونم چرا دلم میگیره یا احساس میکنم تنها ترین آدم جهان هستم
اما شب ها رو خیلی دوست دارم وقتی همه میخوابن تو میمونی و آهنگ هات نمیخوای صبح بشه نمیخوای کسی بلند بشه اما باز صبح میشه و همه بلند میشن و تو مثل همیشه باید جلوی حرف های بقیه سکوت کنی تا کسی ازت ناراحت نشه همش به بقیه میگیم حالمون خوبه اما دیگه نمیدونند که خیلی بازیگر خوبی هستی
اما بعد از یا مدت خسته میشی از دروغ گفتن که حالم خوبه خسته میشی از خنده های فیک :)
دیدگاه ها (۳۹)

🖤❤️‍🩹

این چند روز احساس میکنم آخرین روزهای زندگیم هست :)

بلخره برگشت 😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣

من وصیت کردم 😂😂😂😂😂

خسته شدم از همه چیز ، از خودکشی ، از الکی خندیدن الکی استیکر...

ددی فاکرم

عاشقانه ای در دهه ۵۰پارت ۸۵ ویو املیا ۲ هفته از برگشتمون به ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط