چرا بعضیاتون دوسم ندارید مگه چیکار کردم به غیر از مهربونی
چرا بعضیاتون دوسم ندارید مگه چیکار کردم به غیر از مهربونی هم دردی مثل یه تیکه اشغال باهام رفتار وی کنن بعضیا
- ۳۰۱
- ۰۴ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط