{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه سنگ انداختم تو دریا....

یه سنگ انداختم تو دریا....
جالب بود اصلأ به روی خودش نیاورد که سنگی به سمتش پرتاب شده!!

یاد خودم افتادم که چه زود با یه حرف یا رفتار کوچیک ناراحت میشم!

از اون روز یادم موند...

که آدم وقتی بزرگ بشه و عمیق، بزرگترین مشکلات رو هم در خودش غرق میکنه، نه اینکه خودش غرق مشکلات بشه !
خدایا
دیدگاه ها (۵)

برا پسرا :|

من من =))خخخ D:

هآر هآر هآر :^

سناریو توکیو ریونجرز

..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط