{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای رفیق :

ای رفیق :
من زندگی را در عشق...
عشق را در قلب...
قلب را به خاطر اینکه خانه توست
دوست دارم...
من اندوه را در اشک...
اشک را در چشم...
چشم را به خاطر دیدن تو
دوست دارم...
من عشق را در سکوت...
سکوت را در تنهایی...
تنهایی را بخاطر تپیدن قلبم...
و قلبم را برای تو...
وتورا هم چون قلبم دوست دارم.
دیدگاه ها (۱)

دنیا #آبان

کم آوردم

برای تو می نویسم : برای تویی که قلبت پاک است ! برای تویی که ...

تو را دوست دارمبخاطر بی خبر و بی صدا آمدنتبخاطر چشمان جذاب و...

...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط