{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گَِرَِ جَِاَِنَِ بَِهَِ جَِاَِنَِ مَِنَِ کَِنَِیَِ

گَِرَِ جَِاَِنَِ بَِهَِ جَِاَِنَِ مَِنَِ کَِنَِیَِ
جَِاَِنَِ جَِهَِاَِنَِ مَِنَِ تَِوَِیَِیَِ
دیدگاه ها (۲)

ای جان یلدا جان

لایک کنید لطفاً http://wisgoon.com/pin/21861175/

http://wisgoon.com/pin/21854835/کامنت لطفاً

پست جدید همشهری

عاشقانه

‏مولانا نمیگه دوست دارم! میگه: گر تو گرفتارم کنی، من با گرفت...

استاد شهریار چه زیبا می گوید:گر مرا ترک کنی من ز غمت می سوزم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط