{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما دوما پرستیم فقط دوما رو می پرستیم

ما دوما پرستیم فقط دوما رو می پرستیم
دیدگاه ها (۲۶)

وادا...چه خانواده شادی🗿🎀

... نام نام نام🎀🗿

بچه ها... ادامه بدیدددد🗿🌚🎀

وای🤣اس اول

تنها تورا می پرستیم…🤲🏻...#تکست#عکسنوشته#عکس_نوشته#خدا#شکر_گذ...

نه جالبه ما عرب پرستیم👌🏻🕶

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط