از ی جایی ب بعد به یه بی حسی دچار میشی ....
از ی جایی ب بعد به یه بی حسی دچار میشی ....
که به هیچ چیز و هیچکس هیچ حسی نداری...
فقط میدونی جای ی چیزی تو وجودت خالیه... :)
که به هیچ چیز و هیچکس هیچ حسی نداری...
فقط میدونی جای ی چیزی تو وجودت خالیه... :)
- ۱.۳k
- ۰۱ شهریور ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط