{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی اونایی که وقت ناراحتی به جای پرخاشگری و فریاد، یه گوش

ولی اونایی که وقت ناراحتی به جای پرخاشگری و فریاد، یه گوشه خودشونو پنهون می کنن و قهر می کنن خیلی گناه دارن...🌑🌈
دیدگاه ها (۴)

یه سر به پیجش بزنید🎀🦄❤🍀 @samakho

بی خیال غم، مگه دنیا چند روزه؟!🌧☔🌈

بی شرح اضافه!

🔮🎶ولی یکی از نشونه های بزرگ شدن اینه که هزاران کلمه حرف جالب...

اینو همه یه اونایی که خواهر یا برادر دارن درک می کنن😂😂

یه متن خیلی قشنگ خوندم که میگه اامروز ناراحتی ، حالت بده ؟؟؟...

یکی از خوبای همدان

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط