{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

او هـــــم آدم اســـــت

او هـــــم آدم اســـــت
اگر دوســـــتت دارم هایت را نشـــــنیده گرفت
غـــــصـــــه نـــــخور
اگـــــر رفـــــت گـــــریـــــه نـــــکـــــن
یـک روز چــشــم های یک نــفـــر عاشــقــش میکند
یک روز معــــنی کــــم محــــلی را مــــیفهمد
یک روز شکــــستن را درک مــــیکند
آن روز میـــــفهـــــمـــــد کـــــه
آه هایی کـــــه کشـــــیدی از ته قلبـــــت بوده . . .
دیدگاه ها (۲)

یه وقتایی باید رفت…! اونم با پای خودت…! باید جاتُ تو زندگی ب...

اینو برای کســــ♡ـــــی مینویسم که روزی....←دوسم → داشت!!!

ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﮐﻪ ﺗﻨﻬﺎ ﺑﻤﺎﻧﯽ.... ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﮐﻪ ﺑﺸﮑﻨﺪ ﺩﻟـــــــــــــــــ...

هی خداخودت جواب بده

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط