{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خب آقا

خب آقا
عین مهد کودکی ها شدیم
فقط جهت اینکه اثبات کنم سانی خودشم گفت من فقط توهین به دوستش کردم و اون برگشت گفت کلی فحشش دادم و دو روعم
نظر با شما
من با دوستای صمیمیم هم عین شماها رفتار میکنم
قضاوت با شما
اینایی که سانی میگه
واقعا به نظرتون اینطوریم؟ میگه دو روعم خودتون ببینید
این دعوا هم تموم میکنیم
پس بسه
ببخشید وقتتونو گرفتم
دعوای سانی و من هم کاری کرد شیکو و اکیکو ا هاروکا هم بیوفتن وسط
میخوام تمومش کنم
فقط به خاطر اونا.
دیدگاه ها (۳۷)

دیدم آف زدن به درد نخورد میدونی.حمایت های قبلیمو میخوام چه ا...

حاظرم همه چیمو بدم فقط ویسگونو برگردونین به زمان قدیم.این در...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط