کجایی بی تو غمگینم...غروبی سرد و سنگینم
کجایی بی تو غمگینم...غروبی سرد و سنگینم
بیا پیشم تو دیوونه..جهانم بی تو تاریکه,چشم جایی نمیبینه .
کجایی؟ بی خبر هستم..ز روز و حال و احوالت
بیا اغوش وا کن..ترا من بیشتر میخواهم..
هنوز بو عطرت و میده,,به جا مونده از شالت
بهی...
بیا پیشم تو دیوونه..جهانم بی تو تاریکه,چشم جایی نمیبینه .
کجایی؟ بی خبر هستم..ز روز و حال و احوالت
بیا اغوش وا کن..ترا من بیشتر میخواهم..
هنوز بو عطرت و میده,,به جا مونده از شالت
بهی...
- ۵۲۴
- ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط