در ایران عده ای بر علیه توافق با امریکا . امریکا هم بدنبا
در ایران عده ای بر علیه توافق با امریکا . امریکا هم بدنبال اجماع جهانی و خراب کردن وجهه ایران نزد جهانی برای اقدامات بعدی . مذاکره ابزاری شده برای محکومیت طرفین با وجود خیانتهای امریکا به میز مذاکره و بی اعتمادی مردم ایران به نتیجه . هوشیار بشیم
- ۱۵۱
- ۰۱ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط